A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Добрянський заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Структура навчального року, режим роботи закладу

 

ДОБРЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

І-ІІІ СТУПЕНІВ

МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

НАКАЗ

 

 

26.08.2024                                        с. Добра                                          № 45-ос                                                                                 

 

 

Про  структуру навчального року,

форму навчання, режим роботи закладу

 

Відповідно до підпункту 2 пункту 21 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2024 №841 «Про початок навчального року під час воєнного стану у Україні»,, наказу відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради  від 13.08.2024 року №161-ос  «Про структуру навчального року в закладах загальної середньої, позашкільної освіти Маньківської територіальної громади», на  підставі  рішення  педагогічної ради №01 від  26.08.2024 року, з метою організованого освітнього процесу

 

 

НАКАЗУЮ:

 

      1.  Навчальний рік в Добрянському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів розпочати 02 вересня 2024 року святом «День знань».

     2. Дирекції Добрянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів:

         2.1. Затвердити структуру 2024-2025 навчального року до 26 серпня 2024 року (додаток 1);

        2.2. Організувати освітній процес  в очній формі навчання для учнів 1-11 класів з 02 вересня 2024 року, початок занять о 08.30;

       2.3. Погодити  режим роботи Добрянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів на 2024-2025 н.р. в Уманському районному управлінні Держпродспоживслужби в Черкаській області до 30 серпня 2024 року.

 (додаток 2). 

    3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Нелі КОГУТ довести наказ до відома педагогічних працівників до 30 серпня 2024 року.

 4. Класним керівникам 1-11 класів ознайомити здобувачів освіти  та їхніх батьків зі структурою 2024-2025 навчального року, формою навчання, та режимом роботи закладу освіти до 30 серпня 2024 року.

  5.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

   Директор                                             Микола КОВАЛЬ

 

 

З наказом ознайомлені:                                            

 

26.08.2024

Неля КОГУТ

Ліна КОВАЛЬ

             Софія ПЕТРОВСЬКА

Ірина ТРИГУБ

          Роман ВОЛКОТРУБ

                Світлана КОНДРАТЮК

            Наталія  ХОМЕНКО

             Лариса ПАВЛІШІНА

                Микола ЗАГОРІЙЧУК

    Світлана ПРАЧ

 Ольга КОГУТ

      Галина ДЕРКАЧ

                 Вікторія ГАЛИЧЕНКО

             Катерина ОЛІЙНИК

      Оксана КАЗЧУК

                     Володимир ВОЙТЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до наказу №45-ос

від 26.08.2024

 

Структура навчального року

 

Тривалість семестрів, канікул

 

     І семестр – 02.09.2024 р. – 27.12.2024р.

     ІІ семестр – 13.01.2025 р. - 30.05.2025р.

 

Система навчання передбачає 4 канікулярні періоди:

 Осінні канікули – з 28 жовтня по 03 листопада 2024 року.

 Зимові канікули – з 28 грудня 2024 року по 12 січня 2025 року.

  Весняні канікули – з 25 березня по 30 березня 2025 року.

 Літні канікули – з 31 травня по 31 серпня 2025 року.

 

 

Директор                                              Микола КОВАЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до наказу №45-ос

від 26.08.2024

 

 

 

Режим роботи

Добрянського закладу загальної середньої освіти І –ІІІ ступенів

у 2024-2025 н.р.

 

 

 

 

                                                      

 

 

 

СХВАЛЕНО

                                                          педагогічною радою                                                                                                                                                Добрянського ЗЗСО І-ІІІ ступенів                                   протокол №01 від   26.08.2024                                                  та затверджено наказом                                                             від   26.08.2024  №54-ос

 

 

 

                                          У Добрянському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів 2024-2025 навчальний рік розпочинається в умовах правового режиму воєнного стану та здійснюватиметься відповідно до нормативних документів:

- законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»;

- Закону України «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану»;

- постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2024 №841 «Про початок навчального року під час воєнного стану у Україні»,                                      - розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988- р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»;

- Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205;

- Державного стандарту початкової освіти, затвердженого Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року № 87);

- Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898);

- Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392;

-Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.08.2024 «Про затвердження Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні» №1112

- наказу відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради  від 13.08.2024 року №161-ос  «Про структуру навчального року в закладах загальної середньої, позашкільної освіти Маньківської територіальної громади»

 

1. Тривалість навчального року

 Освітній процес у 2024/2025 навчальному році організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань — 02.09.2024 і триватиме до 30.05.2025.

2. Тривалість семестрів, канікул

 Осінні канікули – з 28 жовтня по 03 листопада 2024 року.

 Зимові канікули – з 28 грудня 2024 року по 12 січня 2025 року.

  Весняні канікули – з 25 березня по 30 березня 2025 року.

 Літні канікули – з 31 травня по 31 серпня 2025 року.

 

3. Навантаження учнів (кількість уроків) в умовах п'ятиденного навчального тижня

 

Дні тижня

1 клас

2 клас

3 клас

4 клас

 

5 клас

6 клас Індивід.н

 

7 клас  Ін       

8 клас

9 клас

10 клас

11 клас

10 клас

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

30

30

 

Понеділок

4

5

5

5

6

3

6

6

6

5,5

5

Вівторок

5

5

5

5

6

4

7

6

7

6

6

Середа

5

5

5

5

6

3

6

7

7

6

5,5

Четвер

4

5

5

5

6

3

7

6

7

6

6

П'ятниця

4

4

5

5

5

3

6

6

6

5

5

Всього

22

24

25

25

29

16і

32і

31,5

33

28,5

27,5

 

 

Кількість  уроків  фізичної  культури

 

Класи

Кількість

1

2

3

4

5

8

9

10

11

3

3

3

3

3

1,5

3

3

3

3

3

 

4. Умови та форми організації освітнього процесу

 

Освітній процес  для здобувачів освіти організовується в безпечному освітньому середовищі за очною формою навчання  відповідно до наказу відділу освіти,  молоді та спорту Маньківської селищної ради  « Про  структуру  навчального року, форму роботи в закладах загальної середньої, позашкільної освіти Маньківської територіальної громади»     від  13.08.2024  № 161-ос.

У дні, коли учні не навчаються офлайн, працюють дистанційно згідно з розкладом на платформі Google Classroom for Education.                                         Відповідно до наказу МОЗ України № 1371 від 01.08.2022 «Про затвердження змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров'я України» безперервна робота перед екраном комп'ютера повинна бути не більше:

для учнів 1-х класів 20хв; 

для учнів 2-4 класів 20 хв; 

для учнів 5-9класів 25хв;

для учнів 10-11 класів  25 хв.

                                                                                                                                

 

5. Розклад уроків та тривалість перерв

 

1 клас 

1-й урок - 08:30 - 9:05 (15 хв) 

2-й урок - 9:20 - 10:25 год (30 хв) 

3-ій урок-10:25-11.00год(15 хв)

4-ий урок 11:15-12:50 (20хв)

5-ий урок 12:10-12:45 год

2-4 класи

1-й урок - 08:30 - 9:10 (15 хв.) 

2-й урок - 9:25 - 10:05 год (20 хв.) 

3-ій урок-10:25-11.05год(15 хв.)

4-ий урок 11:20-12:00 (20хв.)

5-ий урок-12:12.55(20хв.)

5-11 класи

1-й урок - 08:30 - 9:15 (10 хв.) 

2-й урок - 9:25 - 10:00 год (20 хв.) 

3-ій урок-10:30-11.15год(20 хв.)

4-ий урок 11:35-12:20 (10хв.)

5-ий урок-12:30-13:15(10хв.)

6-й урок-13.25-14.10 (10хв.)

7-й урок-14.20-15.05

 

  1. Графік харчування:

     В їдальні закладу освіти харчування організовано для учнів 1- 5 -х класів - після 2-ого уроку, (10:10 -10:30),  для учнів 5-11 класів -після 3-ого уроку (11:15 - 11:35).

 

Директор                                                    Микола КОВАЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Алгоритм дій на випадок сигналів «Повітряна тривога» та «Відбій повітряної тривоги» .

Попередні заходи з підготовки учасників освітнього процесу до дій за сигналом «Повітряна тривога»

Вчитель (класний керівник) під час першого заняття знайомить учнів класу з місцем розташування їхнього укриття, правилами поведінки під час переміщення до укриття та перебування в ньому. Педагог пояснює учням дії за сигналом «Повітряна тривога». Проводить практичне навчання з евакуації.

Визначає з учнями перелік необхідних речей, які учасники освітнього процесу повинні взяти із собою в укриття. Веде суворий облік дітей, що прийшли до закладу освіти , з’ясовує з батьками причини відсутності дитини.

Укриття :

загальна площа -63,6  м2

укриття розраховане на 72 осіб.

Укриття знаходиться приміщенні закладу освіти, встановлені вказівники руху. Передбачено природню вентиляцію приміщень. В укритті централізоване водопостачання відсутнє, є запас питної та технічної води (ємність із технічною водою 1м3, питна бутильована вода). Отоплюється локально (взимку температура не нижче +14° С, вологість не менше 70%). Забезпечено зонування приміщень: медична зона, зона санвузлів (біотуалет- 1, виносні ємності для нечистот- 1 (10 л.), умивальники - 1 з холодною водою, рідким милом для рук). Наявне локальне освітлення, також є резервна система електропостачання (освітлення) - генератор. В укритті один вхід, один аварійний вихід. Для дітей кожного класу визначено лавки та стільці для сидіння, що встановлені в укритті (з урахуванням ширини проходів 0,7 м).

        Розподіл учасників освітнього процесу в укритті організовано за класами.

 

У закладі встановлено покажчики напрямку руху до укриття для швидкого та безпечного переміщення. Розподіл класів за кімнатами: відповідно до схеми розміщення та руху учнів закладу.

Дії вчителів у разі проведення занять та увімкнення сигналів тривоги

У випадку сигналу «Повітряна тривога»:

    1. Відповідальна особа (черговий працівник) подає сигнал «Повітряна тривога» шкільним дзвінком.

  1.  Вчитель сповіщає учнів про загрозу, шикує учнів в приміщенні класу, супроводжує шеренгу здобувачів освіти до укриття (за визначеним маршрутом та графіком).
  2.  Для супроводу учнів початкових класів можуть бути залученні інші працівники закладу.
  3. Відповідальна особа (заступник директора з навчально-виховної роботи) після оголошення сигналу оповіщення перевіряє всі приміщення закладу на відсутність у них дітей та працівників, по завершенню перевірки прямує до укриття.

   5.  Учні, які знаходяться на подвір'ї закладу, під час сигналу оповіщення, під керівництвом чергового педагога рухаються до укриття.

   6. У середині укриття вчителі повинні допомогти учасникам освітнього процесу швидко та спокійно зайняти місця, визначені для класу, доповісти заступнику директора з навчально-виховної роботи про кількість осіб в укритті та кількість дітей, які були на заняттях до сигналу тривоги.

   7.  Під час перебування в укритті вчителі організовують змістовну діяльність учнів, здійснюють необхідну психологічну підтримку та заходи для спокійного перебування в закритому приміщенні.

  1. Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги вчителі під керівництвом заступника організовано виводять учнів з укриття згідно з графіком.
  2.  Спокійне переміщення дітей із особливими освітніми потребами до укриття здійснюють вчителі-предметники та психологічна служба закладу.
  3. Для швидкого надання медичної допомоги в приміщенні укриття перебуває медична сестра закладу, яка контролює стан здоров'я учнів та працівників, температуру та вологість повітря, дотримання протиепідемічних вимог.
  4.  Дезінфекція та вологе прибирання проводиться після кожного використання укриття (включає очищення і дезінфекцію дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).

Дії працівників їдальні у разі увімкнення сигналу « Повітряна тривога»

Під час увімкнення сигналу тривоги всі учні повинні припинити процес харчування і у супроводі учителів організовано перейти до укриття та перебувати там до завершення тривоги.

Булочки, тістечка, пиріжки, фрукти дітям дозволяється взяти із собою в укриття.

 

    Працівники їдальні зобов’язані утилізувати готові страви, що були порціоновані учням після сигналу «Відбій повітряної тривоги». За наявності індивідуальних контейнерів для харчових продуктів готові страви перекладаються в них для прийому в укритті.

     У разі оголошення сигналу «Повітряна тривога» під час приготування страв, працівники харчоблоку зобов’язані призупинити технологічний процес, знеструмити обладнання, перекрити водопостачання, вимкнути світло та перейти до укриття. Після завершення тривоги технологічний процес відновлюється з урахуванням конкретних страв, стадії їх готовності терміну їх зберігання: готові страви (технологічний процес яких завершився) можуть зберігатися до 2 годин в незмінних ємкостях (в посуді приготування). Такі страви в подальшому підлягають термічній обробці, бракеражу та видачі.                                                                                                             Готові страви, що зберігалися 2 і більше години, підлягають утилізації.

Готові страви, які знаходяться на плиті в ємкостях приготування терміном до 2 годин, підлягають бракеражу, повторній термічній обробці, повторному бракеражу та видачі для споживання більше 2 годин, підлягають утилізації.

 

Директор                                       Микола КОВАЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора