Шкільні методоб'єднання
Методична робота
Методична робота - важлива складова післядипломної педагогічної освіти, що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів закладів освіти , досягнення позитивних результатів освітнього процесу. Вона має ґрунтуватися на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням досвіду діяльності педагогів і конкретного аналізу результатів освітнього процесу. Участь у методичній роботі має бути професійним обов’язком кожного педагогічного працівника.
Основними функціями науково-методичної роботи є: планування, організація, діагностична, прогностична, моделююча, компенсаторна, відновлювальна, коригуючи, координуюча, пропагандистська, контрольно-інформаційна.
Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. Його дії не копіюють попередні, динамізм освітнього процесу вимагає оптимального рішення в кожному конкретному випадку. До творчості спонукає вчителя і сьогоднішній учень-розвинена і нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника.
Організація методичної роботи в Добрянському ЗЗСО І-ІІІ ступенів відповідає законодавству, інструктивно-нормативним документам про роботу закладів загальної середньої освіти.
Її зміст спрямований на підвищення рівня теоретичної підготовки кожного вчителя, активізацію творчого потенціалу педагогічного колективу, засвоєння й впровадження в практику закладу прогресивних технологій навчання та виховання, перспективного педагогічного досвіду, підвищення результативності педагогічної праці шляхом проведення наступних заходів:
- засідання педагогічної ради закладу освіти;
- засідання шкільних методичних об’єднань;
- проведення психолого-педагогічних семінарів;
- організація та проведення предметних тижнів;
- проходження курсів підвищення кваліфікації;
- участь у конкурсах фахової майстерності;
- організація роботи «Школи молодого педагога»;
- організація самоосвітньої діяльності, атестація вчителів;
- вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду;
- залучення педагогів до участі у проєктах професійного розвитку.
Структура методичної роботи закладу складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів.
В закладі створено шкільні методичні об’єднання (професійні спільноти):
- вчителів початкових класів (керівник Деркач Г.Д.);
- вчителів природничо-математичного циклу (керівник Хоменко Н.О.);
- вчителів суспільно-гуманітарного циклу(керівник Прач С.Ю.);
- класних керівників (керівник Когут Н.П.).