A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Добрянський заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Шкільні методоб'єднання

Методична робота

Методична робота - важлива складова післядипломної педагогічної освіти, що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів закладів освіти , досягнення позитивних результатів освітнього процесу. Вона має ґрунтуватися на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням досвіду діяльності педагогів і конкретного аналізу результатів освітнього процесу. Участь у методичній роботі має бути професійним обов’язком кожного педагогічного працівника. 

Основними функціями науково-методичної роботи є: планування, організація, діагностична, прогностична, моделююча, компенсаторна, відновлювальна, коригуючи, координуюча, пропагандистська, контрольно-інформаційна.

Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. Його дії не копіюють попередні, динамізм освітнього процесу вимагає оптимального рішення в кожному конкретному випадку. До творчості спонукає вчителя і сьогоднішній учень-розвинена і нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника.

Організація методичної роботи в Добрянському ЗЗСО І-ІІІ ступенів відповідає законодавству, інструктивно-нормативним документам про роботу закладів загальної середньої освіти.

Її зміст спрямований на підвищення рівня теоретичної підготовки кожного вчителя, активізацію творчого потенціалу педагогічного колективу, засвоєння й впровадження в практику закладу прогресивних технологій навчання та виховання, перспективного педагогічного досвіду, підвищення результативності педагогічної праці шляхом проведення наступних заходів:

 

  • засідання педагогічної ради закладу освіти;
  • засідання шкільних методичних об’єднань;
  • проведення психолого-педагогічних семінарів;
  • організація та проведення предметних тижнів;
  • проходження курсів підвищення кваліфікації;
  • участь у конкурсах фахової майстерності;
  • організація роботи «Школи молодого педагога»;
  • організація самоосвітньої діяльності, атестація вчителів;
  • вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду;
  • залучення педагогів до участі у проєктах професійного розвитку.

 

Структура методичної роботи закладу складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів.

В закладі створено шкільні методичні об’єднання (професійні спільноти):

 

  • вчителів початкових класів (керівник Деркач Г.Д.);
  • вчителів природничо-математичного циклу (керівник Хоменко Н.О.);
  • вчителів суспільно-гуманітарного циклу(керівник  Прач С.Ю.);
  • класних керівників (керівник Когут Н.П.).

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора