Місячник обізнаності про ментальне здоров'я
У травні 2025 року в закладі освіти проведено Місячник обізнаності про ментальне здоров'я, метою якого було підвищення рівня обізнаності учнів, педагогів та батьків про важливість психічного здоров'я, формування навичок самодопомоги та взаємопідтримки.
Основні заходи, проведені в рамках місячника:
- Інформаційні години, тематичні класні години , інтерактивні бесіди
«Ментальне здоров'я та його ознаки», «Як дбати про своє ментальне здоров’я», «Як подбати про себе?», «Що може спричинити труднощі з ментальним здоров’ям?»;
- проведено 26 тематичних заходів для учнів 1-11 класів;
- охоплено понад 93% учнівського контингенту;
-ознайомлено старшокласників із Всеукраїнською програмою ментального здоров'я «Ти як?», з сайтом ментального здоров’я «РаЗОМ» Ліги старшокласників Черкащини, онлайн-платформами для психологічної підтримки підлітків.
- Тренінги:
- організовано 4 тренінги для учнів старшої школи з тем «Моє ментальне здоров'я.Ти як?» , «Рецепти практик для поліпшення ментального здоров’я», «Емоційна грамотність : як розпізнавати та виражати почуття», «Розвиток навичок критичного мислення і прийняття рішень»;
- тренінгові (ігрові) вправи для учнів середніх класів: «День на папері», «Розповідь про щасливу подію», «Скринька спогадів»;
- практичне виконання вправ, що сприяють звільненню від тривожності.
- Акції, активності:
-проведено психологічну акцію для випускників «Подаруй комплімент»;
- створено карти ментального здоров’я через мистецтво учнями 8 класу;
-створено малюнки на тему «Що робить мене щасливим»випускниками початкової школи;
-організовано студію арт-терапії «Сучасна українська естрада, яка надихає» для випускників базової школи;
- опрацьовано «Сенси як теплі та підтримуючі послання», зібрані у «СенсоТеку. Ти як?» психологинею Світланою Ройз з учнями 10 класу.
4. Ігри на зняття напруги:
-проведено рухливі ігри в 1-4 класах (дихальні вправи, релаксація) .
5. Вивчення психологічного стану учнів:
-онлайн-опитування щодо психологічного стану учнів 5 класу;
-соціальним педагогом проведено тестування «Моє ментальне здоров’я» серед старшокласників, яким охоплено 28 учнів.
6. Індивідуальні консультації для учнів, які мають труднощі ментального характеру надавались за потреби, забезпечувалась індивідуальна підтримка учням, які перебувають у групі ризику.
7. Підвищено рівень обізнаності окремих батьків про проблеми ментального здоров'я та зміцнено партнерство між закладом освіти та сім'ями шляхом індивідуальних консультацій.